Polityka zwrotów i zwrotów pieniędzy

Procedura RMA ONLINESHOP SRL
(Return Merchandise Authorization)

Drodzy Klienci,
W celu zapewnienia jak najlepszej obsługi klienta zwrot produktów do ONLINESHOP SRL odbywa się wyłącznie poprzez wypełnienie internetowego formularza RMA:
http://rma.pni.ro.

Zwrotowi dopuszcza się produkty posiadające kartę gwarancyjną wydaną przez ONLINESHOP SRL.
 

Zgodnie z art. 9 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów nr. 34 z dnia 12 czerwca 2014 r. O prawach konsumenta, przysługuje Ci prawo do nieodpłatnego zwrotu zakupionego towaru / produktów bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia, w którym wszedł w posiadanie towaru..

Wszelkie kwoty, które otrzymaliśmy od Ciebie, w tym koszty dostawy, zwrócimy bez zbędnej zwłoki, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z faktu, że wybrałeś inny sposób dostawy niż oferowany przez nas. później niż 14 dni od dnia, w którym weszliśmy w posiadanie zwróconego przez Ciebie produktu.

Możliwość zwrotu:

    • - produkty w ciągu 14 dni od wejścia w ich posiadanie
    • - produkty objęte gwarancją
    • - produkty poza okresem gwarancji (koszty przesyłki zwrotnej ponosi klient)
    • - produkty niefunkcjonalne w ciągu pierwszych 24 godzin od zakupu (należy dołączyć kopię faktury)
    • - produkty dostarczone przez pomyłkę ONLINESHOP SRL

Procedura, której należy przestrzegać:

Krok 1: Klient wypełnia formularz online http://rma.pni.ro
Po wypełnieniu formularza otrzymasz automatyczną wiadomość e-mail z numerem RMA i etykietą gotową do druku.

Krok 2: Przygotuj opakowanie, które będzie zawierało produkt w oryginalnym opakowaniu, jak najlepiej zapakowany, wraz ze wszystkimi jego akcesoriami (zabronione jest naklejanie etykiety AWB lub innych etykiet lub szkockiej na oryginalnym opakowaniu). Dodaj kopię faktury i kartę gwarancyjną wystawioną przez ONLINESHOP SRL.
Na zewnątrz paczki nakleić otrzymaną pocztą e-mail etykietę lub ręcznie wpisać w widocznym miejscu numer RMA.
Należy pamiętać, że przesyłki otrzymane bez numeru RMA zostaną zwrócone na koszt klienta z informacją „brak numeru RMA”.

Krok 3: Operator ONLINESHOP SRL przeanalizuje żądanie RMA i wyśle kuriera, aby odebrał paczkę z podanego adresu.

W przypadku produktów objętych gwarancją koszt transportu pokrywa ONLINESHOP SRL.

Przetwarzamy żądania RMA w następujący sposób:

  • formularze wypełniane w dzień roboczy - wniosek realizujemy do godziny 15:00 tego samego dnia
  • formularze wypełnione po godzinie 15:00 lub w dzień niehandlowy - wniosek realizujemy w następnym dniu roboczym.
 
Ostrożny! Zwracane produkty muszą być odpowiednio zapakowane, aby zapobiec uszkodzeniom podczas transportu. Zabrania się naklejania na oryginalne opakowanie etykiety AWB lub innych nalepek lub klejonki.